En dag i Lund.

Vi har precis kommit hem!
Jag och Brallan åkte till lund för att träffa Marran.
Färden gick först till McDonald's, så att Brallan kunde få leka i lekrummet.
Efter det blev det en "snabb tur"(iaf enligt Marran) inom H&M, där jag inhandlade en sjukt snygg/billig/bra bh och ett randigt linne. 
Efter det blev det Espresso house, där jag förvandlades till en hatad mamma med en jobbig unge, som var högljudd och störig.
Men det gjorde inte mig särskillt mycket, för bredvid oss satt 2 fnittriga studenter, som tränade tyska glosor. Dom var lätt störigare än Brallan!
Tröga var dom med, i ett ögonblick kände jag för att ta tyskaboken och banka dom i huvudet med den!
Men jag gjorde inte det... Jag lät Brallan störa tillbaka istället.
Sen sa jag i hög ton:
"Men herregud, du får ju ha koll på din unge, Marran!"
Dessutom himlade dom med ögonen och suckade när vi kom in på caféet.
Så det kunde dom gott ha!
Tro inte att jag inte kommer gå på café bara för att jag har barn.

Nu ska jag iaf börja på maten, så att min man inte slår mig när han kommer hem från jobbet.

Tjo!




Kommentarer
Postat av: Diana I foto & mammalivet

HAHAHA fan vad bra att säga så =) det ska jag med göra när jag är med en vänina på cafe med jobbiga barn :)

2010-02-17 @ 17:30:38
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0