Ett mongo i köket.

Min man har tydligen flera personligheter.
Innan idag, när vi bakade muffins, visste jag inte riktigt var jag hade honom.
Vi pratade om någonting och han verkade hålla med mig alldeles för lätt:
(McLovin' = M, Jag = J)
...

M: "Jaaa, det har du alldeles rätt i!"
J: "Men hur menar du nu? Är du sarkastisk eller?"
M: "Neeeej..."
J: "Nähä, men jag fattar inte. Du verkar göra narr av mig."
M: "Nä, jag är bara konstig! Hehe!"
J: "Okej, för du brukar inte beté dig som du gör nu."
M: "Men jag är inte Dick, jag är Charles!"
(Han böjer mig ner, sådär elegant och kysser mig.)

J: "Uuuuhhh... Är Charles en engelsman?"
M: "Nää, jag är ett mongo från Örkeljunga!"

Mongo eller inte, goda muffins gjorde vi tillsammans idag iaf!
Det blev apelsin-/chokladmuffins med plopp och banan i.
Här kommer bilder på mästerverken och dom otåliga godismonstren...





Kommentarer
Postat av: Diana

dem såg goda ut!

2010-02-23 @ 09:29:33
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0