Fistrött!

Jag kunde inte sova inatt...
Det bara flög runt en massa headers i huvudet på mig hela tiden, och när jag väl somnade drömde jag om bloggar, som jag kunde göra om.
Friskt...
Idag kommer Malin(vi jobbade ihop på MAVA för några år sedan) hit, med sina söner.
Hon kommer typ snart och jag sitter fortfarande i pyjamas.
Bra, Sofia!

Och imorn kommer kanske Marran.
Så en slapp dag väntar imorn, med mat och mat och sånt man kan äta...
Jag och Marran är världsmästare på att äta!
Sen har min make bestämt sig för att överge mig på lördagskvällen, för att umgås med sina pojkvänner från jobbet.
Dom ska kolla på UFC hela natten.
Själv ska jag sitta i min ensamhet, med en sur bebis som bara gnäller...
Jag är inte bitter!

Men nu har jag inte tid att sitta här mer...
Jag ska ta på mig en bh, så att mina bröst sitter där dom ska och inte nere vid naveln.

Tjo!

Gratisfynda.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0