Fredagskväll.

Här sitter jag som vanligt.
McLovin' nattar Brallan.
Jag vill inte vara med, för jag är helt stopp i näsan och det blir värre om jag ligger ner.
Idag har jag inte gjort ett skvatt!
Jag har bara duschat, städat lite och övat fruktnamn med Brallan.
Så nu vet hon vad dom olika frukterna heter...
Iaf ibland, när hon själv känner för det.
Hon har även lärt sig ett nytt ord: "Mormor"
Gissa om min mamma är stolt!?!
Det är verkligen kul att se hur vårt lilla troll(Brallan, inte min mamma) utvecklas.

Och nu över till en helt annan sak...
Jag är så otroligt trött på vintern!
Jag har börjat kolla på lite resor till sommaren, men beställer inget förrän nån månad innan. Vi måste ju först komma in i bebisrytmen.
Jag har så länge velat åka till Hultsfredsfestivalen, men det får nog bli nästa år.
Jag kan ju inte dra iväg bara sådär om jag nu ammar.
Palla stå där och pumpa tuttarna!?!
Så det får nog bli familjesemester detta året.
Om vi har råd dvs...
Annars finns det alltid en trädgårdsstol och bag in box!
Yes, I'm a wino!
Jag skiter i vad folk säger, saker BLIR roligare med alkohol! ;)

Jaja, nog om det!
Nu ska jag diska!

Tjo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0