Frossle.

Idag blev jag medlem på frossle.
Det är en sida där man kan tjäna pengar genom att hjälpa företag att annonsera.
Det kan vara skönt att få lite extra cash när man är mammaledig.
Bli medlem du med.
Du får 50 kronor i bonus direkt! :)

Frossle.com

Jag kommer att lägga upp annonser som jag själv är intresserad av och som jag tror ni oxå skulle kunna vara intresserade av.
Så håll ögonen öppna!

(Tyvärr kan jag inte göra nåt åt alla gratisannonser som företag lägger in på min sida.
Dom ligger inte i själva inlägget, utan ovanför rubriken eller under datumet i slutet.)




Kommentarer
Postat av: Diana I foto & mammalivet

Sådant har jag också! men det är så dåligt betalt, och folk måste "köpa" för jag ska få något utava det =(.

2010-02-03 @ 13:58:48
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0