"Gubben i lådan, kom fram. Hej!"

McLovin' är nu ledig 3 dagar i rad!
Sjukt! Det händer typ aldrig..
Fast sen ska han iofs jobba 6 dagar i streck för att jämna ut det.

Just nu sitter jag och lyssnar på Brallancrap music.
Massa dåliga barnvisor som spelas på högsta volym, woho!
I "björnen sover" börjar björnen helt plötsligt rappa(!) om att man ska vara varlig:
"Go'morron och tjena, det är jag som är Björnen!
Jag är inte farlig, bara man är varlig.
Men man kan dock inte riktigt lita på mej,
för jag kan bli arg när jag blir skraj!"
Sen fortsätter han med att tigga honung, som barnen ska skicka till honom med posten.
Mmmm... En riktigt häftig ghetto-björn, det där.
Suck...
Vad är det för fel på orginalet?
Hela skivan är helt spejsad, man blir ju nästan rädd.
Men Brallan gillar den, så jag får väl helt enkelt skaffa öronproppar.

Idag ska vi nog inte göra någonting.
Möjligtvis handla lite till BB-väskan och lite sånt.
Och imorn blir det nog bad för hela familjen och massa gos! :)

Over and out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0