Hårtips!

Jag vill tipsa er, som precis som jag byter hårfärg lika ofta som underkläder, om en bra hårtoningsserie!
(Jo, jag byter underkläder mer än en gång i månaden, det är bara ett talesätt. Ibland byter jag t.o.m 3 gånger.)

Loréal Casting creme gloss

Det är en superbra toning, som håller länge och ger en jättefin glans och lyster.
Jag är ganska emot permanent hårfärg.
Dels för att det sliter på håret, dels för att det lämnar en skarp utväxtrand och även för att det blir svårt att byta färg senare.
Så jag rekomenderar verkligen denna serie!
(Dom kan vara lite åt det mörkare hållet i början, så ta den ljusare nyansen om du är osäker på vilken färg du ska ta.)



Här är min, som jag använder nu i vinterblasket.


Kommentarer
Postat av: Diana - [hobbyfotograf]

Väldigt fin färg! När slutar Dick idag?

2010-02-16 @ 09:13:20
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0