If I could turn back time...

Shiiiiiiiiiiiit!
Brallan har sovit en timme och det innebär att jag måste väcka henne snart...
Faaaaaaaaaaaan... JAG VILL INTE!
Jag vill vara ifred och göra ingenting!
Varför planerade jag inte min tid bättre?
Jag kunde ha legat på spikmattan, läst en bra bok, druckit Chaï te, räddat världen, sovit, ätit...
Men vad gjorde jag? Jag sorterade sopor och satt på facebook.
Och nu är allt för sent!
Den ljuva timmen av tystnad är gången och det är dags att sätta igång att vara mamma igen.

Bläääääää!

Ta mig tillbaka i tiden, då jag var en 17-årig trotsig slampa, som sket i alla andra!
Åh, ljuva barndom!



Kommentarer
Postat av: Jessica-Mamma till Leia

Jo, på så sätt är det bättre med locket uppe faktiskt. Som du säger med baskiluskerna.. hehe. Men tycker ändå de ska ner, snyggare så oxå :)

2010-02-10 @ 16:15:43
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0