Jag hatar McLovin's jobb!

McLovin' skulle sluta kl 18 idag...
Visst, än är han inte hemma iaf!
Han ringde och frågade om det var okej att han tog 2 extra timmar på universitetet, så att han skulle sluta kl 20 istället.
Jag sa: "Du gör som du vill, men det blir alltid klödd! Du kommer inte jobba bara 2 extra timmar."
Han sa: "Neeeeeej! Jag lovar, bara 2 timmar!"
Tjugo i 9 är klockan nu och han har inte ens kommit från Lund än.
Men han slutade precis, så jag får väl vara glad för det.
Ni kanske tycker att det är löjligt att haka upp sig på 40 minuter...
Men när man först tror att man kan äta middag ihop för att han för en gångs skull ska vara hemma tidigt, och sen får reda på att han kommer hem sent ändå, blir man ganska trött.
När det dessutom plussas på 40 minuter känns det bara bajs!
Jag har lust att slänga maten i huvudet på hans jävla jobb!
Det blir alltid klödd, hela jävla tiden!
Är det inte det ena så är det det andra.

RÖVRÖVRÖVRÖVRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV!

Han ringde precis för att be om ursäkt...
Vadå be om ursäkt?
Det är för det första inte hans fel, och för det andra så sa jag till honom att detta skulle hända.

Guuuuuuuuuud, jag är så trött på att alltid ha rätt!




Kommentarer
Postat av: marrran

Gud vad jag känner igen det där!! Finns fan inget störigare!

2010-02-09 @ 22:33:31
Postat av: Viktoria Stjernholm

Hahaha jag känner också igen mig. Jag ser fram emot när mannen ska komma hem och sen blir det ofta sent. Som igår...han skulle försöka vara hemma till 16. När vi pratades vid sa han sen att han skulle vara hemma 16.30. 16.00 ringer jag för Fjompen spydde ner hela hallen, tänkte att han kunde hjälpa mig men då hade han en timme hem!!! 40min är kanske ingen Big deal men när det händer många gånger/ofta så känns 40 min tungt! Ha det gott

2010-02-10 @ 09:44:55
Postat av: Diana I foto & mammalivet

Du får tänka att det ger pengar :)

2010-02-10 @ 10:07:04
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0