Klorkräk!

Idag har varit en lite udda dag...
Vi åkte och badade, jag, McLovin' och Brallan.
Brallan verkade vara lite trött, så vi simmade lite snabbt, sen avslutade vi i bubbelpoolen, som vi brukar.
Där somnade Brallan mysigt på McLovin's bröst.
Vi gick upp ur poolen efter ca 10 min, då den rengörs efter varje badpass och då får man inte vara där i.
Helt plötsligt kaskadspydde Brallan en hel fors(mest vatten) rakt ut över hela poolen! Då tyckte vi att det var dags att köra hem.
När vi höll på att gå därifrån kom en gubbe med sin son och konstaterade att någon hade kräkt, för det luktade inte så gott just då och där var blött på trappan. Men tror ni att han avlägsnar sig då?
Nej, han hoppar i poolen(som ska rengöras och man får inte vara där i då!) med sin son. Jäkla äckel!
Men jag kunde inte mer än att gilla det!
Vuxna människor borde kunna läsa på skyltar och hålla sig till reglerna.
Särskillt om man har barn med sig.
Inte konstigt att ungar inte lyssnar och lyder, när föräldrarna inte gör det.

Så jag hoppas att det var värt det, gubbe...
För du badade i bebisspya.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0