Man vill ju inte ha snigelspår i trosorna.

Jag kom på att jag ska passa på att handla nu när Marran är med.
Det är lite drygt att handla med McLovin'...
Han springer runt och gör narr av att jag handlar trosskydd.
När jag säger: "Åh, vänta! jag ska bara ta trosskydd oxå.",
så vrålar han nåt i stil med: "DU MENAR VÄL ATT DU SKA HANDLA BINDOR, HAHA?!". Sen ler han ett lurigt leénde.
Jag försöker förklara för honom att efter att typ ha bajsat en läkare i handen under min förlossning, är det ganska svårt att göra mig generad.
Dessutom är jag inte 12 år, så jag har kommit över den där biten om att mens och flytningar är pinsamt.
Men han tycker att det är sååååå kul.
Så idag tar jag med Marran istället!
Jag tror inte att hon tycker att det är hysteriskt roligt att skoja om underlivssekret.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0