Morgonbön.

Idag kommer Marran och jag är uppe tidigt!
Dom två sakerna hänger inte ihop på nåt sätt, jag ville egentligen mest stoltsera med att jag gick upp vid halv 8 idag.
Det händer inte ofta, eftersom McLovin' brukar ta Brallan på morgonen och jag tar henne på natten.
Men idag kunde jag inte sova längre helt enkelt.
Usch...
Snart kör min äkta hälft till jobbet och jag ska ta tag i dammsugaren och mitt smink.
Dammsugaren ska suga upp dom sista hårstråna från golvet och mitt smink ska göra underverk i mitt fejs.
Förr var jag söt utan smink...
Nu sminkar jag mig mest för att folk ska se att jag faktiskt är en kvinna och inte en blekfet gubbe med man boobs.
Ibland lyckas jag!

Nej, kära läsare, nu kan jag inte sitta här och tramsa.
Jag ska gå och vara mamma nu.

Tjo!

Zylber.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0