Nettotime!

Jaha...
Då sitter man här och bara gör onytta.
Har precis tjaffsat med McLovin'...
Jag skulle klippa Brallans lugg och blev inte nöjd, så jag bad honom om hjälp att hålla henne.
Då bara suckade han skithögt och kläckte ur sig:
"Men ååååååååhhh, det är väl inte så viktigt!?"
Samma sak är det när jag ska plocka ut hennes stora snorkråkor.
Nähä!? Så skit samma om vår lilla älskling ser ut som en ovårdad uteliggarbebis med hackig lugg och snor i hela huvudet?
Jäkla latröv!
Det enda han behövde göra var ju att hålla henne några sekunder.
Men men, jag älskar honom ändå, jag har ju trots allt gift mig med honom.
Och han är bra på andra saker...
Typ byta däck på min bil! :)

Idag har jag inget planerat förrutom att handla mat.
Jag ska variera mig lite och köra till Netto.
Woho!

Passar på att lägga in lite bilder från igår.







På återseénde!


Nallebudet.se





Kommentarer
Postat av: Diana I foto & mammalivet

Vilka mysiga bilder :) Ska vi ta den där kvällsfikan en dag? =)

2010-02-09 @ 13:28:32
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0