Playing for both teams?

Jag är verkligen superpopulär!
jag får kärleksbrev via hotmail heeeeeeeeeela tiden...
Senast idag fick jag från SexyAngel, hon ville typ ses och gosa lite.
Jag svarar inte på dom, för jag tycker inte om att säga nej och dissa folk, och eftersom jag är gift så måste jag ju avstå från övriga frestelser.
Stackars Angel, jag hoppas hon hittar nån annan.
Jag får även mail om att jag ska förstora min penis, men jag har inget större behov av det just nu.
Kanske om jag nån gång bestämmer mig för att gå över till andra sidan och spela för andra laget.
Då skulle jag möjligtvis svara alla SexyAngel's och samtidigt göra en penisförstoring...

Men nu... Nu trivs jag ganska bra med min livssituation!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0