Sleep tight, don't let the bed bugs bite!

Vet ni om att man blir svettig, finnig, kåt och arg av hormoner?
Om ni inte visste det så vet ni det såfall nu...
Dessutom blir man fet och hungrig med!
Öööööccchhh.... Jag känner mig som en stor, svettig snigel!
Alla kroppsöppningar bara läcker.
Och det känns som nån har stoppat upp en kräfta, som bara knips, i fisken på mig.
Det gör så oooont!
Jag tycker att det är dags för bebisen att titta ut nu.
Eller iaf efter helgen, för då har jag hunnit handla det sista som ska med till BB.
Men jag antar att den kommer ut när den är redo, så jag lär väl gå över tiden denna gången med.
Brallan var ju inte redo förrän 9 dagar efter beräknat födelsedatum.
Det var ju mindre kul. Varje dag kändes som ett år.
Bläääääääääääääää...
Varje gång jag är hos barnmorskan frågar hon: "Jaha, när hade du tänkt föda då?"
Ehm... Hur fan ska jag veta det? Helst idag! 


Hur som helst...
Go'natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0