Torsdag, fast jag har trott att det är fredag hela dagen.

Ååååååååååhhh, jag vill såååå gärna öppna eget!
Men det går ju inte när man inte har ekonomin till det...
Tänk om jag vunnit på lotto, då kunde jag sätta igång nu direkt.
Min tanke är ett café, men mer säger jag inte, eftersom jag hoppas att jag en dag kan sätta mina planer i verket...
Och jag vill ju inte att nån ska sno min briljanta idé!
Jaja, det får förbli en dröm ett tag till.

Idag har jag och Brallan mest tagit det lugnt, för jag har varit jättetrött efter hennes nattugglande.
Vi körde runt min billösa mamma till affärer, så hon kunde handla.
Brallan fick en jättestor nalle som förtjänst och jag fick godis.
Det är inte alls illa!
Sen var det meningen att Diana och Nathalie skulle komma hit, men det blev aldrig av.
Vi dividerade fram och tillbaka om hur vi skulle göra, eftersom det är snökaos och till slut blev det för sent, så vi sket i det.
Hoppas vädret blir bättre till imorn, så jag kan åka och bada med Brallan.
För fortsätter det såhär, så stannar vi inne.

Ja, det var väl allt för idag.
Nu ska jag sätta in bakpotatis i ugnen och göra några röror.
Snart slutar mannen och jag kan tänka mig att han är hungrig när han kommer hem.
(Med andra ord... Jag är hungrig och skyller på att det är för McLovin's skull som jag ska laga mat.)





Kommentarer
Postat av: diana I foto & mammalivet

om du öppnar cafe.. kan jag få ett jobb hos dig då?

2010-02-18 @ 20:55:47
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Postat av: diana I foto & mammalivet

JIIII =) Så glad jag blir hahaha :)

2010-02-18 @ 21:06:32
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0