Trevlig överraskning!

Gick precis in på försäkringskassans hemsida för att kolla hur mycket jag kommer få ut denna månad...
Wow!
Jag ska få ut ca 3000 mer än vad jag trodde, snacka om en trevlig överraskning!
Det ska bli så skönt, för vi har verkligen levt på gränsen sen november.
Lånat av mammor och pappor hit och dit, precis fått allt att gå runt.
Men nu får jag ju havandeskapspenning och sen kommer jag få föräldrapenning(som dessutom höjts, eftersom jag fått löneförhöjning!) för det nya barnet.
Det är verkligen jätteskönt!

Nu blidde jag glad!



Kommentarer
Postat av: Diana

OJ!. är hon sjuk eller det blev bara för mycket ? =)

2010-02-24 @ 14:39:01
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0