Badanka

Brallan sover...
Själv sitter jag och trycker i mig 2 digestivekex, efter en hård storstädning.
Jag har inget planerat idag, det känns både skönt och tråkigt.
Skönt för att jag ändå inte orkar göra nåt, men tråkigt för att jag egentligen vill orka göra nåt.
Jaja, lika bra är väl det.
Jag hade nämligen massa sammandragningar igår, men dom gjorde inte ont, som tur var.
Men jag kanske ska ta det lite lugnt.

Jag bestämde mig för att maila vår babysiminstruktör och meddela att vi inte kommer fortsätta denna terminen.
Det känns inte lönt, eftersom vi kommer missa för många gånger.
Dels eftersom Brallan är lite förkyld nu när det börjar, och dels för att jag inte heller mår så bra alltid, nu med graviditeten.
Sen ska jag dessutom föda i slutet av terminen, och då kommer vi förmodligen oxå missa nån gång.
Det känns lite surt att betala 1000 kronor för en termin och sen missa hälften av gångerna.
Det är bättre vi köper ett månadskort, eller ett 10-kort, och går när vi själva kan och känner för det.
Så när Brallan frisknat till ska vi ner och bada!

Nån som vill med? :)

Kommentarer
Postat av: Diana

Ja vi vill följa med och bada :)

2010-01-06 @ 23:12:05
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0