Dirty talk.

Jag har precis kommit hem från Jernkällaren.
Jag och tjejerna har ätit middag och pratat massa skit!
Det var sjukt mysigt och trevligt.
Där var en tjej som jag inte kände med och jag tror jag råkade skrämma henne lite.
Jag var som vanligt som en ociviliserad grottmänniska som vräkte ur mig alldeles för mycket om mitt privatliv.
Jag delade med mig av mitt ex och alla hans märkligheter.
T.ex. att han hade lite konstigt dirty talk...
När jag skulle piffa upp sexlivet en gång och drog till med nån lögn i stil med: "Vad stor den är.", fick jag svaret: "Klipp av den då!"
Weird kille, det där!
Det hade jag ju kanske inte behövt dela med den nya tjejen, men jag hade sjuk mundiarré ch kunde bara inte vara tyst.
Det blir nog så när man växer upp med 2 äldre bröder och deras kompisar, som tvingar en att fisa på beställning för att få vara med och leka.
Så egentligen är det ju inte mitt fel.
Men man får vara som man är när man inte blev som man skulle.

Nu ska jag iaf mysa med min älskade man, som inte har några konstiga sexuella böjelser.
What a relief!




Kommentarer
Postat av: Diana [ hobbyfotograf]

Du får prata dirty talk med mig i morgon ;)

2010-01-27 @ 00:17:03
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0