Egentligen hatar jag söndagar.

Jag vaknade av att jag drömde att jag kissade på mig.
Så jag rusade upp till toaletten och kissade ut alla 3 droppar som tryckte på så outhärdligt!
Det var en riktig adrenalinkick, det där, trots att det var falskt alarm.
Det var bara bebisen som tyckte att jag borde gå upp och klämde till på urinblåsan.
Tack!

Jag har megamycket huvudvärk idag!
Bläääää!
Men McLovin' är ledig, så han kan ta hand om Brallan, så jag får vila huvudet.
Mamma kom hit och tog ett blodtryck på mig, för undertrycket börjar gå upp, men allt var bra.
Hade inte höjts sen sist, så det var skönt att höra.
Det sista jag vill är att få havandeskapsförgiftning.

Så idag blir det massa vila och mys i detta huset.
Hade tänkt baka vaniljbullar, men jag får se om jag orkar.

Nu ska jag iaf tända en brasa och hoppa in i duschen.
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0