Ett såntdärande löjligt inlägg.

Snart beger sig McLovin' till jobbet.
Han var ledig igår, så min dag bestod av att ligga i sängen och läsa min bok, medans han och Brallan busade och spelade xbox.
Det var nice!

Idag vet jag inte vad som händer...
Städning och tvätt(Jabba hade kissat i sängen) är avklarat, så det blir möjligtvis badning i eftermiddag.
Sen vet jag inte vad som händer resten av veckan.
McLovin' jobbar fram tills måndag!
Nån som vill hitta på nåt?

För er som undrar...
Ja, jag och McLovin' är ett sånt jobbigt par som sitter fastlimmade vid varandra så fort vi är lediga båda två.
And we like it! ;)
Vi är riktiga familjetöntar!

Nu ska jag limma lite mer på honom innan han åker till jobbet, så jag får min dagliga McLovin'-dos!

Tjo!



Kommentarer
Postat av: Diana - [hobbyfotograf]

Jag ska skvätta vatten på dig haha! Det hade varit kul att se en gravid kvinna åka den där " toaletten" ;) lust att få mig att asgarva? :)

2010-01-21 @ 14:30:52
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0