Fjanten rapporterar.

Åh, jag är så mesig idag!
Jag vill bara klänga och pussas och kramas med McLovin', men han har kört till jobbet.
Jag känner mig totalt övergiven och bortglömd.
Wuuuäääää, wuuuuääääää!(Det skulle vara menat som bebisgråt, ifall det inte framgick)
Men innan han körde handlade han kalk- och järntabletter till mig.
Han är så snäll och go, så jag skulle kunna äta upp honom.
Vilket inte hade varit så svårt just nu, med tanke på att jag äter allt i min väg.

Brallan verkar bättre idag, förkylningen bryter lixom inte ut.
Hon är lite snorig och hostig, men det kan ju hålla på hur länge som helst.

Jag är lite sugen på att åka och bada med henne, men vi får se vad klockan blir först.
Just nu sover hon, och efter det ska hon ju äta.

Jaja...
Det var allt jag hade just nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0