Förvirrad!

Nu är jag hemma från ultraljudet.
Jag som varit så säker på att det är en pojke är inte så säker längre...
Vi vet fortfarande inte vad det är för kön.
Jag vet verkligen inte vad jag ska tro längre.
Min graviditet har varit nästan identisk med min förra graviditet, men magen har sett annorlunda ut.
Den har varit betydligt längre ner än förra gången.
Förhoppningsvis är det iaf antingen en pojke eller en flicka!
Om man går efter bilderna är jag lite rädd att det kommer ut en gris, för näsan såg lite mysko ut.
Vad det än är som ligger där inne så är den större än vad Brallan var.
Brallan beräknades väga ca 3750 gram, men hon kom ut och vägde 4200 gram.
Denna beräknas väga ca 3920 gram, så den kommer väl oxå väga över 4 kilo när den kommer ut.
Only time will tell...

Nu ska jag iaf passa på att vila lite innan Brallan vaknar.
Hon har varit hos Diana idag(Tack för barnpassningen, Diana!), så hon är helt utslagen nu av allt bus.

Tjo!





Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva ♥

hej hej.. kikar in på din blogg =) Malin här, som var hemma hos Diana när du hämtade din lilla tjej. Vet inte om du kollat min blogg innan men jag kommer iaf fortsätta besöka din.



Ha det så bra Kram Malin & Tuva

2010-01-29 @ 21:23:09
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva♥

HAHA Ja de kan man kalla tajming =) HAHA,. Dom var jättefina. lite mer proffsfotade =) men det är kul att ha när man badar med barnen... Kram

2010-01-29 @ 22:03:33
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0