Helgen.

Idag har vi varit och badat.
Brallan verkar vara frisk igen, så vi åkte ner och busade lite i vattnet.
Hon blev överlycklig!
Den ungen älskar verkligen att bada.

Imorn ska jag hämta min lillebror, Emil.
Han ska sova över här till söndag, och innan han åker hem ska vi bada.
Det ska bli mysigt!
Min lille snuttepluttekluttepluttetuttenuss... Han hatar när jag håller på så(inte konstigt, han är 10 år), men han är ju så söt.
Brallan är helt förälskad i honom, han är tydligen jätterolig.

Och ikväll blir det att ta det lugnt.
Chicken nuggets och ris står på menyn.

Tjo!

Brallan vill börja skolan nu...


Kommentarer
Postat av: mormor

hon är så söt.. älskar detta lilla under

2010-01-08 @ 18:40:06
Postat av: Diana

vad trevligt med lite syskonträff :)

2010-01-08 @ 19:23:46
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0