Lördag - Söndag

Gårdagen var mysig.
Vi åt pizza och godis, och drack massa läsk.
Jag och McLovin' var dock sjukt trötta.
Klockan 23 lämnade vi Emil i vardagsrummet och gick och la oss.
Så typiskt att man ska bli så trött och tråkig när man har gäster.
Men Emil kollade vidare på TV iaf, så han led nog inte allt för mycket.

Imorse åkte jag, Emil och Brallan och bada.
Det var nice!
Brallan dök under vattnet hela tiden, och Emil åkte en vattenrutschkana, som kallades "toaletten".
Jag hade nog inte velat åka nåt som kallades så.
Men, smaken är ju som baken...

När vi kom hem somnade Brallan, och jag och Emil käkade korv med bröd, innan han åkte hem.
Gottgottigottgott.
Senare idag kommer The Muffin Man och hämtar min bil.
Han ska laga den imorn!
Yey! :)

Tvätt och städning är avklarat för idag...
Nu ska jag sätta mig ner på min röv, och göra alldeles för lite.

Tjo!



Bilder från igår:
Emil och Brallan slappar framför TV:n...





Bild från idag:
Brallan och kisen hänger i soffan...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0