Mamma-dejt!

Jag har precis kommit hem från badet, med en övertrött Bralla.
Vi badade med Diana och hennes son, Hampus.
Diana är en tjej som raggade upp mig på internet när hon flyttade till Höör, för hon kände ingen här.
Och jag är ju inte den som säger nej till ett ragg!
Det var jättekul att ses!
När vi hade badat färdigt kom dock en fet, ful tant och förstörde stämningen...
Vi var i bebisomklädningsrummet, som har en dörr(av en anledning!), och den dörren kan man stänga(tro det eller ej!).
Det fattade inte tanten, så när jag stängde dörren några minuter efter att hon kommit in vräkte hon ur sig:
"JAG SKULLE UPPSKATTA OM MIN SON KUNDE FÅ KOMMA IN MED!!!"
"Jaha, jag visste inte att det var din son.", sa jag trevligt.
Då fräste hon tillbaka:
"DET FINNS INGEN ANLEDNING ATT STÄNGA DÖRREN! LUUUUUKAAAAAAS KOM NU HIT!!"
Hmm... Jag kan komma på tusentals anledningar.
Har jag inte dörren stängd, flyr Brallan ut till duscharna med kläderna på, eller rotar i andras väskor och jag får springa runt och jaga.
Hennes son var ju stor och förstod innebörden av "Nej" och "Stanna här".
Antar jag iaf, för han var typ 8 år.
Jag hatar sura kärringar, som vrålar och skriker och är allmänt otrevliga.
Usch!
Stackars barn, som måste ha en sån pinsam mamma.

Men förrutom tanten var det jättemysigt! :)
Nu ska jag byta blöja på Brallan, för det luktar inte hallonbåtar från den rumpan, kan jag säga!

Tjo!





Kommentarer
Postat av: Diana I foto & mammalivet

Jävla surkärring! Hon har nog inte fått sex på ett tag!! HAHA



Mycket trevligt att träffa er! Och jag tyckte Lilja var hur go som helst, hon får gärna komma hit och hänga i mina lampor och dra i gardinerna! :)

2010-01-21 @ 19:25:53
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0