Mamma gråter floder...

Här sitter jag och gråter...
Åh, nej! Varför då? Vad har hänt?, kanske ni tänker då.
Egentligen ingenting.
Ingenting förrutom att McLovin' precis körde till jobbet, och vi hann aldrig ha sex innan han stack.
Och varför hann vi inte ha det?
För att precis när vi skulle mysa till det så blev jag sur över en pytteliten sak som jag inte ens kan förstå varför just nu.
Jag är störd i hela huvudet av alla hormoner...
Och det blev ingen tid över för nåt rajtantajtan.
Därför gråter jag och är allmänt hysterisk!

Jävla rövdag!



Kommentarer
Postat av: Diana I foto & mammalivet

men ni kanske kan sexa dubbelt nästa gång då? =)

2010-01-27 @ 20:03:33
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0