Min feta Greta!




Såhär trevlig är min man:

(Det är kul att se McLovin' nervös!)
Jag: Jag älskar dig!
McLovin': Jag älskar dig med!
Jag: Hur mycket älskar du mig om man jämför med för ett år sen?
McLovin': Mer!
Jag: Så du älskade mig inte lika mycket då som nu?
McLovin': Men jo, men... Jag älskade dig så mycket det gick då, och ÄNNU mer nu!
Jag: Så mycket det gick? Vadå, var det nåt fel på mig då då?
McLovin': Men nej! Åh, sluta nu med dina små test!
Jag: Hehehe, okej då!
Mclovin' tänker efter en stund, och säger sen: Det finns mer av dig att älska nu! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA!
Jag stack en gaffel i handen på honom, sen var den diskussionen över.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0