Musjakt!

Just det!
Jag var uppe på vinden innan och letade efter Brallans simring.
Då såg jag att båda fällorna var fulla av möss...
Eller, ja, fulla och fulla. Där var ju en i varje.
Dom jävla mössen har verkligen ställt till det för oss.
Bitit sönder allt på vinden och nu har dom t.o.m hittat ner i våra väggar!
Man hör hur dom tisslar och tasslar och kraffsar överallt!
Jag brukar tycka att det är hemskt och sorgligt och jag brukar gråta och tycka synd om dom och skäller på McLovin' när han fångat dom...
Men nu! Nu blev jag fan glad!

Haha, musjävlar, nu fick vi er!
Nej, gud, vad okänsligt!
Jag menar sov i ro... Eller nåt.

Two down, two hundred to go.





Kommentarer
Postat av: Diana I Foto & Mammalivet

hahaha jag hatar möss! Räliga djur!

2010-01-21 @ 20:41:35
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0