Nån som vill byta liv för en dag... Eller åtminstone en kvart?

Ööööörrrrrkkk!
Jag är pissigt trött!
Brallan börjar bli förkyld, så hon har varit gnällig hela långa dagen.
Kan inte bara klockan bli 8, så jag kan få lägga Brallan, och även själv få gå och lägga mig?!

McLovin' håller bara för öronen och skriker: "Sluta! Jag vill inte höra!", när jag berättar att jag känner mig som dagarna innan jag födde Brallan.
Undra vem som är mest nervös inför förlossningen...
Jag har ingen ro i själen, är trött i hela kroppen och galet hungrig på kvällarna.
Och ju tröttare jag är, desto jobbigare är Brallan.
Hon springer runt och öppnar alla skåp och lådor, och skrattar åt mig när jag skäller på henne.

Aaaaaaahhhh, jag blir galen(mer galen än vad jag redan är!)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0