Oboy, vicket vackert väder!

Brallan skulle upp lite innan 8 idag!
Jäkla galning!
Jag gick upp, gav henne frukost, bytte hennes blöja, sen somnade jag på golvet.
Men det gick bra ändå...
Hon hoppade lite på mig emellanåt mellan sina TV-program.
(Jag kan tillägga, för folk som inte varit hemma hos oss, att hela huset är barnsäkrat.)
Det är verkligen drygt att vara såhär trött!
2 järntabletter om dagen, och ändå är det såhär... Suck!
Jag var ju hos min barnmorska igår för att kolla så att inget var fel, men det enda hon kunde konstatera var att mitt Hb fortfarande var dåligt, och att jag såg "trött och sliten ut"(Tack...)
Men nu har jag iaf fått vila lite, så nu blir det duschen, sen promenad ut i det fina vädret.

Solen skiner och snön lyser...
Det är härligt att leva, gott folk!
(Även om jag oftast känner mig mer död än levade.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0