Oh, vilken härlig dag. Nananana nananana nananaaaa!

Åååååhhh, vilken underbar dag!
Vaknade av att McLovin' stod och svor i köket.
Dexter hade både kissat och bajsat, det odjuret.
Jag gick upp för att hjälpa till, då sa McLovin', som stod och värmde välling:
"Kan du ta Lilja, jag har trampat i kisset."
Jag blev helt paff:
"Och vad gör dina fötter på mattan då?! Gå bort därifrån."
"Men åååååhhh, fan vad du ska gnälla!"
Och så började tjaffset.
Blablablablablabla...
Vi såg ut som 2 skabbiga alkoholister, med rödsprängda ögon och ruffsigt hår(bara jag, McLovin' har inget hår), som stod och bråkade om en ölflaska.
När allt var undanstädat och Brallan var i säng, med sin välling, bad vi varandra om ursäkt, pussades lite och glömde bort bråket.
Jag försökte somna om, men det gick ganska dåligt.
Sov kanske en timme till, sen skulle McLovin' till jobbet och Brallan upp.

Oh well... Allt kan inte vara glitter och glamour alltid!

I eftermiddag ska jag hämta Emil och handla.
Sen ska vi ha myskväll när McLovin' kommer hem.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0