Pass it forward..?

Jag fick ett kedjebrev via sms här om dagen...
Jag brukar aldrig läsa kedjebrev, eftersom jag är så vidskeplig, men denna gången gjorde jag det.
Jag fattade lixom inte att det var ett kedjebrev, förrän det var för sent.
Jag fick lite panik, och tänkte först:
"Åh, nej! Jag har inga pengar på mobilen och kan inte skicka vidare. Nu kommer nåt hemskt att hända!"
Men när jag sen läste vad som skulle hända om jag inte skickade vidare, kunde jag lugnt konstatera att det inte gjorde nåt.
Det stod nämligen såhär:
"Om du bryter kedjan riskerar du 10 år med hängmage, hängröv, hängtuttar, oönskad hårväxt och lite sex."

Ehm...
Känns inte som nån större skillnad från det jag har nu.

Era små hot biter inte på mig längre...
Ni får allt ta i med nåt hemskare än så om jag ska skicka vidare!
Moahahahahaa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0