Play date!

Idag har vi varit hos Diana och busat...
Brallan blir helt sjövild när hon träffar Hampus.
Dom kan verkligen trigga upp varandra!
Jag tror jag har fått nån slags hörselskada nu.

Här kommer lite bilder från idag.

Barnen leker i sängen.


Brallan och Nathalie försöker samsas om stolen.
Brallan tyckte hon hade förtur, eftersom hon var gäst,
Nathalie åkte ner på golvet till slut.
(Och min snälla dotter bara asgarvade åt henne.)

Hampus och Brallan.


Nu är Brallan trött och ligger och kollar på Svampbob Fyrkant.



Det var allt för idag!
Imorn är det ultraljud och Brallan ska vara hos Diana.
Lycka till, Diana! Hoppas du inte hinner bli gråhårig på några timmar!




Kommentarer
Postat av: Diana I foto & mammalivet

jag är redan gråhårig utav mina egna barn- som tur finns HÅRFÄRG! =)

2010-01-28 @ 19:21:34
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0