Pundarmorsan!


Brallan sov i vår säng inatt, för hon blev ganska dålig sen.
Jättesnorig, hostig och hes i halsen. Då duger ju bara mamma och pappa! :)
Så idag känner jag mig som en tvättäkta pundare...
Jag går runt och dricker olika brustabletter blandat med kaffe för att kunna överleva en timme till.
Jag somnade till i Brallans säng vid 11, medans hon sprang runt och visade mig olika leksaker, och när jag vaknade vid 12, såg jag att Brallan till slut oxå somnat bredvid mig.
Mysigt att sova tillsammans sådär mitt på dagen.

Jag skulle egentligen behövt handla idag, men jag drar inte ut Brallan nu när hon är sjuk.
McLovin' slutar vid halv 6, så han kan kanske sticka ner till affären efter jobbet.
Det enda dåliga med det är ju att jag fortfarande inte köpt järntabletter, och mitt järnvärde bara sjunker.
Kan inte nån bara komma hit med ett paket Niferex?
Come on!

Usch, nej...
Här kan man inte sitta hela dagen, nu får man ju göra saker...
Typ ta in ved.

Tjo!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0