Ris vs. potatis..?

Jahapp...
Då sitter man här i skogen helt jävla övergiven utan bil.
McLovin' körde precis till jobbet och Brallan sover.
Jag ska passa på att börja läsa min bok jag köpte igår, Dömd att stenas, heter den.
Jag älskar verklighetsbaserade böcker.
Eller egentligen älskar jag alla böcker, för jag är en riktig boknörd, men sanna historier ligger mig nog närmst hjärtat.

Förrutom bokläsning händer inte så mycket idag...
Jag hoppas på att The Muffinman kan laga min bil, så jag får tillbaka den ikväll, så jag och Brallan kan åka och bada i veckan.

Kan förresten passa på att berätta för er att jag tycker att potatisar är jobbiga.
Jag är sjukt sugen på potatis!
Men man kan inte bara slänga in en pära i micran och sen äta...
Nääää, man ska ju stå och våndas över diskbänken med potatisskalare och sen koka dom i evigheter.
Jävla rotfrukt!
Kan nån inte bara uppfinna snabbpotatis?
Det finns ju snabbris!
Snacka om matrasism, man borde fan anmäla till livsmedelsverket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0