Var tog söndagslugnet vägen?

Dagen som skulle vara lugn och sansad blev helt plötsligt hektisk!
Jag vaknade och åt en snabb frukost med McLovin' innan han stack till jobbet.
Sen städade jag lite och borstade hunden.
Efter det kom jag på att Brallan säkert hade tyckt det var kul att åka och bada, så vi packade in oss i bilen och åkte iväg.
När vi kom hem efter badet skulle jag somna Brallan, men jag råkade fastna i garderoberna istället.
Jag städade ut 3 garderober, så att den nya bebisen får plats med sina saker, som resulterade i en proppfull sopsäck med kläder.
Nu sover Brallan och jag har precis blivit färdig med att hänga upp tvätten.
Jag är trött!

Nu ska jag förbereda mat och få i mig nåt att dricka.

Tjo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0