Annabanan.

MEN DET ÄR JU VERKLIGEN SJUKT VARMT!
Jag bara svettas som en äcklig ostskiva i solen.
Ni vet, den blir sådär glansig och lite skrumpen i kanterna.
Så ser jag ut... Som en jävla ost. Skrumpen och glansig.
Jag kan tänka mig att jag luktar lika dant med.

Hur som helst...
Änabanäna var här igår!
Det var megamysigt.
Vi släppte av Brallan hos sin mormor och körde hem med Älvan och solade och snackade lite skit.
När solen gick hem passade även Änabanäna på att pysa iväg.
Hon skulle hem till familjen i skogen och äta pizza.
Så jag körde henne in till Höör och passade på att åka in om mamma för att lämna Brallans nappflaska.
Brallan skulle nämligen sova där.
Stackaren hade massa feber.
Det var nog skönt för henne att vara hos mormor då, så hon slapp att tävla med Älvan om sin mammas uppmärksamhet.
Men när jag hämtade henne idag var hon feberfri, så det var ju en trevlig överraskning.

Sen har det inte hänt så mycket mer annat än att svärmonstret varit här och druckit kaffe idag.
Jag har även fotograferat lite med den nya systemkameran, men inga bilder kommer upp idag.
Det får bli när jag har mer tid över.
Det blev mest bilder på Dexter.
Han är verkligen en mediakåt linslus, den där hunden.
Typ poserar i olika ställningar och försöker se lide porrig ut.
Nasty dog!

Nu blir det lite UFC-tittande för mig och mannen i mitt liv, innan vi ska nanna kudden.

Go'natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0