Emilbesök.

Emil är här och Brallan är hysterisk av lycka.
Dom busar och leker och badar konstant och jag fattar inte hur dom orkar i denna värmen. Själv känner jag mig som en stor påse med slibbigt slajm.

Hahaha, Emil kom precis in och skrek: "Hey! vad skriver du?! Jag har inte gjort i brallan!"
Hahahaha, jag får nog förklara att det är hans systerdotter som kallas Brallan.


Hur som helst...
Vi har haft en mysig dag med bad i fulltofta och vovvebus med Dexter.
Vi beställde även lite pizza till kvällsmat, som grädden på moset.
Emil är läskigt väluppfostrad.
Han satt typ och dregglade över sin pizza vid matbordet och tittade på mig som en tiggande hund.
Jag tyckte han var lite märklig, så jag frågade:
"Men vad är det?!"
"Får jag börja äta?"
Jag blev helt paff!
"Eeeh... Ja, det är väl klart du får."
Han är inte som alla andra 10-åringar...
Han lyder och gör precis som man säger åt honom!
Mysko...
Han tackade t.o.m nej till en klubba på pizzerian.
Hallå! Vilken unge tackar nej till en klubba?
Haha, Sötnosen.

Nu ska vi lägga Brallan, sen ska vi gräva fram chipspåsen.
Emil får ju bli lite bortskämd när han är här.

Imorn blir det tosselilla.

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0