En dålig dag.

Jag är på dåligt humör idag...
Det är varmt och jag har barnen själv.
Det är väl inte jobbigt i sig, men när man samtidigt ska ha husvisning och städa och plocka, så är det jobbigt.
Svetten bara rinner och jag vill åka och bada!
Dessutom tänker jag hela tiden på en viss "grej", som gör mig ledsen.
McLovin' säger att det inte är lönt att slösa energi och tid på det, och han har väldigt rätt. Men man är inte mer än människa och är man sårad så är man, och det är svårt att bara lägga åt sidan.
Men från och med nu ska jag iaf försöka.
Jag kan ju inte direkt klaga på allt jag har.
En underbar man och 2 fantastiska barn!
Dessutom är jag omgiven av härliga vänner.

Det lät inte så dumt, det där.

Nej, jag ska verkligen inte klaga!
Nu blev jag glad igen.

:)



Kommentarer
Postat av: Sandra

<3

2010-07-15 @ 10:45:54
URL: http://manhattanfromthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0