FÖRBANNAD!!!

Jag är ARG, ledsen och besviken!
Vår köpare, till huset, drog sig ur allt...
2 timmar innan vi skulle skriva kontrakt!
Vi hade dragit av 120 000 kronor av utgångspriset, och väntat jättelänge på allt han skulle besikta och kolla.
Han klöddade fram och tillbaka i flera veckor, och vi gjorde allt för att han skulle kunna köpa huset. 
Vi hade t.o.m bokat tid till att skriva kontrakt på det nya huset, som vi skulle köpa.
Men den jävla idioten ringde till mäklaren för ca en halvtimme sen, och sa att han hade fått ett annat hus.
Fy fan!
Kan man inte bara säga att man håller på att buda på fler hus?!
Vi har gått i flera veckor och väntat på att få detta att gå i lås, och vänt ut och in på oss själva för att han skulle bli nöjd med sitt köp.

Jag är så arg!

Jävla SKIT!



Kommentarer
Postat av: Malin Dahlman

Usch vad tråkigt! Ja, man kan bli flyförbannad på såna människor..

kramar <3

2010-07-28 @ 19:55:39
Postat av: anna

För jäkligt! Nåt liknande hände farmor och farfar för två veckor sedan.. varför inte bara säga som det är!!!

2010-07-28 @ 21:08:22
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

men stackare. jag har nästan suttit i samma sitts så jag vet hur ni känner er. Vi skulle hyra ut vårt hus och det var bråttom, när vi fått en "pålitlig" kille att hyra det så drar han sig ur just när vi packat ner allt i flyttkartonger och var såååå redo att flytta. men det sket sig.

Hoppas ni får tur med någon annan som är seriös.

2010-07-29 @ 09:29:08
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Diana

nä fy fan!!! usch!! Jag hade också blivit arg och besviken!! hoppas ni hittar en ny köpare snart!!

2010-07-31 @ 22:32:44
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0