Fotodag!

Jag är så trött på sura människor!
Grannen ringde och skällde ut McLovin', medans jag var hos Zandra.
Det handlade om en lapp, som vi lagt i allas postlådor, där det stod att någon tar in och matar vår ena katt.
Vi skrev att vi önskar att folk slutar göra det, eftersom hon då slutar att komma hem. Han hade vrålat nåt om att han minnsann inte tagit in nån katt, sen hade han slängt på luren, innan McLovin' hunnit förklara.
Jag blev skitarg när jag kom hem och ringde upp grannen.
Jäkla gubbe, som tror att han äger hela byn.
Men han fick höra ett och annat, den surgubben.

Usch!

Men nu till nåt mycket roligare!
Jag har varit hos Zandra idag, och fotat henne.
Det var jättekul.

Några bilder kommer från idag:

Söta Zandra.

Sniffar blommor.

Boxar-Zandra.

Fikapaus.

Tappat sin ring!






Kommentarer
Postat av: Zandra F

Tack för en härlig dag gumman:) du är så duktig! Kram

2010-07-19 @ 22:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0