Pappkalas och Julasex!

Igår fyllde mammas pojkvän(min nya pappa) år.
Vi åkte dit, för att fira honom, när McLovin' slutat jobbet.
Mamma blir jättearg på mig, när jag kallar hennes pojkvän för pappa.
Det är lika roligt varje gång! :)
"Pappa, var är telefonen?"
"Vill du följa med, pappa?"

Jag vet inte riktigt varför hon blir så sur...
Det kan vara för att han är yngre än henne, och hon inte vill att hennes lammkött ska kunna vara pappa till hennes 23-åriga dotter.
Eller så är det helt enkelt så att hon inte vill att jag kallar honom pappa, eftersom han faktiskt inte är min pappa.
Men, men.
Hur som helst, så är det kul.

Idag har jag och Älvan varit i Lund och handlat, medan Brallan var hos sin mormor. Vi handlade förvaringslådor, till barnens leksaker/kläder. 
Det var ganska svårt att bära runt på allt inne i affären, så jag haffade tag i en kille, som fick hjälpa mig. 
Han bar grejerna till kassan, och sen ut i bilen.
Otänksam, som jag är, slängde jag ur mig:
"Åh, du får mer än gärna följa med hem, och fortsätta där!"
Och naturligtvis blev McLovin' helt förfärad när jag återberättade historien.
Han målade upp en bild, där jag stod halvnaken, med rödmålade läppar och viskade till Jula-killen:
"Vill du följa med hem, och 'äta sushi'?", medan jag pekade menande på min kissemurra.
Mmmm... Så gick det nog till.
Efter min sexträff med Jula-killen åkte Älvan och jag hem, och byggde, och möblerade. Det blev verkligen fint inne på flickornas rum!
Vi köpte även trådkorgar till mina, och McLovin's kläder, som vi ställde in i vårt sovrum, men det blev inte så fint... 
Fast det gör ingenting.
Huvudsaken är att flickorna får mer plats i sitt rum, nu när våra kläder åkt ut därifrån.

Ja, det var alles!
Nu ska jag fortsätta städa och möblera.
Jag bjuder på lite bilder, från "pappas" kalas!

Älvan!

David och Agneta!

Brallan, med boxen!

"PAPPA"

Brallan hittade en kompis, och ville inte följa med hem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0