Den därande Bellan.

Feberfria barn...
Det är vad som finns i detta hus idag!
Ganska skönt, faktiskt.

Svärmonstret har precis varit här och druckit kaffe.
Det var trevligt. Hon provade även några av mina klänningar till en 60-talsfest.
Barnen sover nu. SAMTIDIGT, för en gångs skull.
Så jag sitter här och dricker mer kaffe, så jag ska orka med dom när dom vaknar.
Hah, nu vaknade Älvan!
Ska hämta henne...

Såja!

Twilighthysteri råder över hela internet.
Jag älskar böckerna.
Men jag måste säga att jag är lite besviken på filmerna.
Varför valde dom Kristen Stewart till rollen som Bella?
WHY?!
Hon bara springer runt och ser påverkad ut och stönar hela tiden.
Jag menar, vi fattar att hon är kär och tycker att Edward är lide het, men det finns en gräns för vad som är okej att stöna till.
Och den gränsen kliver hon över med stora steg, när hon typ får orgasm för att han säger hej.
Vem som helst hade kunnat spela den rollen bättre.
Jag t.ex...

Men men...
Nog om det.
Nu ska jag och Älvan konversera lite.

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0