Deppigt värre!

Shit, vad jag är väderpåverkad.
Och med det menar jag inte att jag har vind i röven.
Det betyder att jag helt enkelt inte fungerar utan sol.
Jag blir deppig och trött.
ALL energi bara sugs ur mig och det är så satans tråkigt!
Det blir ju inte bättre av att jag varit internetlös(=handikappad) hela dagen.
Tele2 klöddade till det i hela södra sverige, så alla kunder blev utan internet.
Grattis Tele2!

Men jag ska inte deppa för det.
Jag ska gå och shejka lite istället.
Jag ska shejka en ananasshake från Naturdiet.
Smarrigt!
Jag kan dock inte låta bli att tänka, "Detta kunde varit en pizza/tårta/kaka/eller en helt jävla vanlig bulle!", varje gång jag dricker den och så gråter jag lite innombords.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0