Dr. pain in the ass!

Ett litet tips till folk som är lika efterblivna som jag:
Måla ALDRIG ett rum dagen innan visning!
Jag skulle måla listerna i sovrummet, eftersom vi hade kladdat lite grön färg på dom. Det skulle jag aldrig gjort...
Nu är där vit färg på resten av den gröna tapeten istället.
Det såg t.o.m bättre ut INNAN jag satte igång med projekt-sälja huset.
Jisses, vilken osis.
Man kan ju hoppas att dom som kommer på visningen är färgblinda.

Hur som helst, så har det varit en jobbig kväll.
Älvan fick nästan 39 graders feber och fortsatt diarré.
Hon har haft det i en vecka nu!
Så vi lämnade Brallan hos min syrra och åkte in.
Det hände inte så mycket inne på akuten.
Dom tog en snabbsänka, vikt och temp.
Sen fick vi åka hem efter några timmar.
Lööönt!
Jag pressade läkaren på svar och tjatade, tills han till slut vände sig mot McLovin' och frågade:
"Håller hon alltid på såhär?!"
McLovin' tittade bara ner i golvet och nickade.
Det enda vi fick reda på var att om det blev sämre eller höll i sig tills måndag skulle vi åka in igen.
Stackars Älvan!

Nu sover hon iaf gott i sin säng i det fula nerkladdade sovrummet, precis som sin syster.
Vi ska snart joina barnen, men först ska vi mysa lite framför Tv:n.

Go'natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0