From me to you!

Idag har vi badat, solat och myst tillsammans, hela familjen.
Vi skulle även grilla med McLovin's bror och hans sambo(+ liten bebis i magen).
Vi bestämde lite hastigt och lustigt tid kl 6, så vi stressade med sallader, barnnattningar och dukning mm. Vid 7-tiden hade dom fortfarande inte kommit och vi kom inte fram på Dennis mobil.
Hmmmm... Hur kan vi döda lite tid, nu när vi är "barnfria"?
Sexytime!

Kläderna flög av i uterummet och vi kaninade oss så rutorna immade igen(nä, kanske inte så pass, men det låter ju häftigt iaf).
Kl halv 8 gick vi in, och då hade jag fått ett meddelande på fejjan, där Dennis skrev att dom inte kom. Pissröv, vi hade ju varit svinhungriga sen kl 5!
Men men...
Vi grillade själva och jag fick t.o.m en present av McLovin'...
En fisbomb!
Han stack ner hela armen i byxorna, fes sig i näven, kastade fisen på mig och sa: "A gift, from me to you!"
Dom säger ju att det är tanken som räknas... Men jag vet inte riktigt.
Känns lite overkill att ge anusrester i present.

Nu ska jag hoppa in i duschen och Biffen ska styrketräna.
Sen blir det soffläge med godis och baconchips.

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0