Heartless.

Heartless(Kanye West). Det är låten jag har i huvudet hela tiden.
Jag ääälskar gunget i den låten!
Lalala...
Ja, det är väl vad jag gör idag.
Sjunger RnB och har våldsamma konversationer med mig själv om allt möjligt.
Dom flesta brukar tycka att det är skönt att prata med sig själv, för man får alltid det svaret man vill ha.
Men eftersom jag är aningen schizofren, så är det inte alls någon bra idé att jag pratar med mig själv.
Just nu är jag och jag ovänner över hur vi ska göra med alla saker om vi flyttar.

Dessutom är jag även ovän med Älvan.
Så fort jag sätter mig ner nånstans så tar hon upp sina små förbannade fingrar i huvudet och sliter ut nappen, så hon börjar gråta.
Så jag springer här fram och tillbaka mellan Brallans rum(där datorn står) och vårt sovrum(där Älvan ligger) och sjunger falskt och konverserar med min hjärna(som just nu håller på att flytta till ett nytt hus, som vi inte ens köpt).
Brallan ligger på golvet och sover.
Det ser skönt ut, jag vill oxå!

Inte nån som har en valium över?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0