Lite dagar och sånt shissniss.

Tiden står stilla ude po lanned.
Min strömbrytare i kroppen slår av när det regnar.
Jag ser liksom ingen charm i svenska somrar.
Men lite har hänt sen sist.
 
 - Vårt hus har kommit ut på annons.
 
 - Vi åkte på husvisningar i tisdags och blev besvikna.

 - I onsdags åkte Jag och Älvan till Emma och agerade hemtjänst.
Vi städade och städade och städade, tills allt var skinande rent.
Brallan var hos sin mormor och sov över.
Sen efter städningen grillade vi och drack vin.
På kvällen kom McLovin' och hämtade mig och Brallan, för vi skulle hem och sjunga Lips.
Fatta hur kul det är att sjunga Lips med en totalt tondöv människa!
Jag känner mig som värsta popstjärnan, eftersom jag får 3 gånger mer poäng än vad McLovin' får hela tiden.
Det är jättekul... Iaf för mig.

Idag vet jag inte vad som händer.
Vi kanske åker ut till Emma och dricker kaffe och pratar skit.
Brallan behöver aktiveras lite, så vi väntar nog tills Tindra är hemma från dagis.

Förresten!
Vad ska alla göra på midsommar?
Nån som vill festa till det ute hos oss i skogen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0