MysMarris.

Idag har jag och Marran slappat i min soffa.
Jag hämtade henne på tågstationen, sen körde vi till CG och handlade skvallertidningar, vars en laxbomb och vaniljmunkar.
När vi kom hem till mig la vi oss i soffan under ett täcke och kelade lite.
Såååå mysigt!
Men alla dagar har ett slut, och Marran begav sig av mot Åkarp igen framåt kvällen.

Igår var vi förresten på en husvisning.
Vi verkligen älskade huset!
Vi la ett bud på 1,3 miljoner, men dom ville ha minst 1,45 miljoner.
Det kan vi väl gå med på, men vi måste först få vårt hus sålt.
(Nån som vill ha en stor stuga med 3 rok, enorm tomt och stort uterum?)
Imorn ska vi på 2 visningar till.
En i Ljungbyhed och en utanför Hörby.
Spännande!

Mer om det imorn!
Nu blir det lite McLovin'-mys framför TV:n.

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0